dekoracje na ścianę

Baza znalezionych haseł

anonim 8 lat online

Temat: dekoracje do pokoju dziewczynki
dekoracje do pokoju dziewczynki
Czesc! Czy znacie jakies sklepy w Trojmiescie, gdzie moglabym kupic dekoracje
na sciane, kinkiety, lampki, ladne mebelki dla przedszkolaka, wszytsko
najchetniej z nadrukami Barbie, Witch, Ksiezniczki? Corka zamazyla sobie
taki pokoik, a nie znam niestety zadnego sklepu sprzedajacego takie gadzety.
Wiem ze na Allegro mozna kupic roznosci, ale jakos nie jestem przekonana do
tej formy zakupu. Jesli ktos ma namiary na takie sklepy prosze o
info.Dzieki
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,617,63560445,63560445,dekoracje_do_pokoju_dziewczynki.html



Temat: Sztuka umarła
Rafal T. napisał(a):
Yno dobrze a jaki artyzm w nich jest?

Y
A "jaki" artyzm jest w Twoich pracach? Na czym polega ten artyzm, który
  tak bardzo chcesz nazwać po imieniu? Chodzi Ci o to, co w tym widzę?
Napisałam już w pierwszym poście.
YRaz ze
technicznie sa kipeskie

Y
Co w nich jest nie tak Twoim zdaniem? Tak konkretnie.
Yto jeszcze nic nie niosą.

Y
A to jest Twoje prywatne zdanie. Nie jesteś wszak Wszechwiedzącym.
Ymalarstwo nie jest sprawnascia reki czy oka - to jest sprawnosc
intelktulana.

Y
To dlaczego tak bardzo zwracasz uwagę na technikę?
Y| Ja napisałam, że podobają mi się _obrazy_ a nie _twórczość_.
 ac zym sie roznia obrazy od tworczosci?

Y
Konkretne obrazy to kawałek twórczości. Twórczość to _całość_ dokonań.
Y| To nie rzemiosło, gdzie musi być zrobione "porządnie", tylko sztuka.
| Jednym może się podobać innym nie (ja na przykład nie trawię

Prosze rozbawiasz mnie takimi stwierdzeniami. Dobra  sztuka komercyjna
to po prostu dobra sztuka.

Y
A jak to się ma do tego co napisałam?
YOszczednosc srodkow? No nie przeciez to co on robi malowanie "dekoracji"
na sciane.

Y
I znów - to Twoje zdanie.

  no ale są - i tego nic nie zmieni:)

Nie są :) I Twoje zdanie tego nie zmieni :).
YNo pewnie ze nie musi. W polsce dotada panuje wsrod wielu profesorow
przekonanie ze sprzedaz obrazow to przestepstwo - zwlaszcza kiedy robi
to student. Uczelnie nie przygotowuja ludzi do  zarabiania na
malarstwie. Pamietasz jak pytalas o utrwalanie pasteli? Wyobraź sobie ze
czesc tych pseudo profesjonaych odpowiedzi zostala udzielona przez
absolwentow ASP. Przeciez ci ludzie niewiele potrafia jak daja takie
glupie porady - to przyklad "klasowej" ingorancji w tej kwestii - wiec
jak ci ludzie niedouczeni maja zarabiac kase na malarstwie? Magister to
inaczej mistrz - a zanim uczen stanie sie mistrzem wszytkie niejasne
pojecia musza upasc.

Y
Ja mam takie malutkie pytanko (z czystej ciekawości): jak oceniasz swoją
twórczość? Czy przez Twoją znajomość technologii jest bardziej
profesjonalna czy nie? Czy bierzesz pod uwagę, że ktoś może potraktować
Twoje prace jak "dekoracje na ścianę"?


Źródło: topranking.pl/1167/26,sztuka,umarla.php


Temat: Pracownia proponuje współpracę
wykonuję takie różne prace ręczne. Dekoracje na ścianę z naturalnych materiałów
może bym była zainteresowana wspólpracą. Jeśli Ty też napisz na adres
joannamaj@gazeta.pl
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,23390,64116546,64116546,Pracownia_proponuje_wspolprace.html


Temat: Pomysły na niedrogie prezenty świąteczne
moje hity to:

1. kolczyki/biżuteria hand made albo inne skrzyneczki decoupage (sama to
wszystko robię, bo to moje hobby)

2. aniołki z masy solnej (zwykle jako dodatek do prezentu)

3. ksiażki - prezent do 30zł, a jak dobrze wybierzesz to może być świetny

A tak poza tym, zwykle prezenty kupuję nawet od października, po prostu jak
przypadkiem znajde coś co jest niedrogie a mam pomysł komu to dać - to kupuje i
wsadzam do szafy

W tym roku, juz mam z głowy rodziców (kupilam im dekorację na ścianę, maskę z
allegro, akurat trafilam na aukcję z przesyłką gratis, takżę GRZECHEM byloby tej
piękności nie kupić), no ale jeszcze mysle i mysle co by tutaj mężowi kupić....

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20012,71994530,71994530,Pomysly_na_niedrogie_prezenty_swiateczne.html


Temat: OBRAZY / ZDJĘCIA / GRAFIKA = LINKI
OBRAZY, TRYPTYKI, 4-CZĘŚCIOWE, DEKORACJE NA ŚCIANĘ
www.dafarte.republika.pl/
www.galeria.sklepna5.pl/
Obrazy 3 i 4-częściowe, naprawdę super jeżeli ktoś chce odmienić
swoje wnętrza!
Polecam! Połowa moich znajomych już się tam zaopatrzyła i przy
okazji spotkań goście nie mogą się nadziwić. W sklepach nie ma
takiego czegoś, a jak już jest coś fajnego to ceny są astronomiczne.

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,15858,11636899,11636899,OBRAZY_ZDJECIA_GRAFIKA_LINKI.html


Temat: Pokój dziecka
Pokój dziecka
kupiłam fajne dekoracje na ścianę na sha.bazarek.pl
z naklejek wyszedł niezły efekt,
polecam
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,77018243,77018243,Pokoj_dziecka.html


Temat: gdzie w Olsztynie kupie dekoracje na sciane
gdzie w Olsztynie kupie dekoracje na sciane
chodzi mi o naklejki bajkowe które mozna przykleic na sciane w pokoju dzieciecym

dziekuje
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,64,74034545,74034545,gdzie_w_Olsztynie_kupie_dekoracje_na_sciane.html


Temat: prezent urodzinowy dla 7-latka??
Fajny pomysł to dekoracje na ścianę do pokoju dziecięcego - ozdoba i
zabawa za jednym zamachem Sama kupowałam na prezent - sklep
internetowy www.beautifulhome.pl Polecam "Zbuduj szkielecik" albo
jakieś inne w zależności od upodobań dziecka
Pozdrowionka
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,68401174,68401174,prezent_urodzinowy_dla_7_latka_.html


Temat: obrazy na Allegro

YkropElka wrote:
Witam i proszę o pomoc. Dlaczego na tę grupę?  Bo towar do sprzedaży
specyficzny i chyba  tu znajdę fachowców a w każdym razie praktyków

Y
Trochę od złej strony zaczynasz. To niezupelenie ta wlasciwa grupa.
Sprzedawac obrazy a sprzedawac na allegro to dwie calkiem inne sprawy
chociaż

YPrzeczytałam poradniki na Allegro i tak się zastanawiam czy istnieje
jakieś rozsądne wyjście.Otóż chciałam zacząć sprzedawać obrazy na
Allegro. Było by to 2-4 obrazy miesięcznie po 100 zł.

Y
Powiedz mi dlaczego chcesz sprzedawać na Allegro? Sprzedawac jest dobrze ale
na Allegro to już źle

YNo i tu jest problem. Raczej nie widzę klientów którzy chcieli by
podpisywać umowę o dzieło. Założenie działalności i kupno kasy
fiskalnej dla paragonów też odpada bo dochód to pewnie 200-300zł.

Y
Zacznijmy od tego czego dotyczy twoje pytanie? Jakie podatki? Jak to
zalatwić?
Sprzedając obraz wcale nie musisz podpisywać umowy kupna sprzedaży ani tym
bardziej umowy o dizelo, bo i po co? Na koniec roku podatkowego uwzglednij
to co zarobilaś - czyli przychód minus koszty. Załóż zeszyt w któym wpisuj
to co sprzedalas, kiedy, jaka kwota - zapisuj też wydatki na materialy i
inne koszta - jakby doszlo do kontroli skarbowej to masz jakieś
udokumentowanie swojej dzialalnosci. Jesli sprzedajesz obraz poniezje 1 tys
pln to placisz tylko podatek dochodowy pod warunkiem ze obraz ma mniej niż 6
miesiecy, jesli ma wiecej niz to placisz dochodowy a jesli kwota jest
wieksza to dochodzi jeszcze PCC 2% do US

YMój mąż ma firmę budowlaną na osobę.  Mamy rozdzielność majątkową może
mogłabym jemu sprzedawać te obrazy?a on by je odsprzedawał. Ale
wystawia faktury, nie ma kasy fiskalnej-a nie każdy chce fakturę.

Y
Zaraz zaraz chesz sprzedawać obrazy po swojemu mezowi aby o wystawiał
faktury powiekszone o VAT? Dobrze rozumiem? A zaloze sie ze nie wiesz ze
zalatwia sie zwolnie z VAT o ile da sie twoje dziela jakoś sklasyfikowac.
Jesli szanowna komisja uzna ze robisz dekoracje na sciane lub pamiatkarstwo
to pewnie zwolnienia nie otrzymasz wiec klienci beda musieli placić za
obrazy wiecej o 22% a Ty mniej zarobisz.

Ymoże są jakieś specjalne przepisy bo w końcu obraz to dzieło;).

Y
Pokaż mi te obrazy (dziela) to zaraz Ci powiem co sie da zrobic - bo moze są
lepsze metody niż durne Allegro które jest kompromitacją dla samego siebie
jesli chodzi o sprzedaż obrazów

Ychciałabym nie mieć kłopotówz US. KropElka

Y
Handlujac na Allegro sie na nie skazujesz. Poza tym kwoty są zbyt male aby
oplacalo sie ryzykowac

Pozdr
Rafal


Źródło: topranking.pl/1167/36,obrazy,na,allegro.php


Temat: Sztuka umarła
Elske napisał(a):
YRafal T. napisał(a):

| no dobrze a jaki artyzm w nich jest?

A "jaki" artyzm jest w Twoich pracach? Na czym polega ten artyzm, który
 tak bardzo chcesz nazwać po imieniu? Chodzi Ci o to, co w tym widzę?
Napisałam już w pierwszym poście.

Y
Swietne podjescie:) Ja zrobie to samo:

A jaki artyzm jest w Twoich pracach? Co soba` niosa?

Fajnie sie czyta takie pytanie? Ja nie oceniam swoich prac w sensie
pozytywnym. Staram sie nie zachwycac - zawsze wytykam swoje beldy -
slucham innych nawet tzw "amatorow" i ludzi z 'kosmosu wzietych'
Y| Raz ze technicznie sa kipeskie

Co w nich jest nie tak Twoim zdaniem? Tak konkretnie.

Y
Widzisz ze nie wiedzisz:) Zobacz jak namalowane maja tlo - ono jest
puszczone - tzn koles myslal ze moze wygladzic plame bawrna i zrobic
"blending" ale niestety mu sie to nie udalo - nastepna sprawa - gama
kolorow - te barwy zdychaja  - bo brak mu tej wiedzy jak zrobic aby
kolory zagraly.  To sa sztuczki - wiem ze nie wierzysz mi - proponuje
abys pokazale je innym - zlwaszcza majacych doswiadczenie w tej
dziedzinie. moze znajdziesz jakies autorytety:)
Y

| to jeszcze nic nie niosą.

A to jest Twoje prywatne zdanie. Nie jesteś wszak Wszechwiedzącym.

Y
Nie musze - pewne sprawy mozna kamuflowac - to tak jak ludzie mysla ze
malowac abstrakcje to takei proste i ze byc impresjonista tzn tuszowac
brak umiejetnosci.
Y| malarstwo nie jest sprawnascia reki czy oka - to jest sprawnosc
| intelktulana.

To dlaczego tak bardzo zwracasz uwagę na technikę?

Y
Kiedys malarstwo bylo rzemioslem - zmienilo sie w roku 1864 (lub 1867 -
nie pamietam dokladnie daty) a kazde rzemioslo opiera sie na solidych
zasadach. Brak zasad technologicznych powoduje to ze obraz jest nie do
sprzedazy - po prostu brak warunkow eskpozycyjnych.

A i jeszcze jedno. Mylisz technike, technologie i warsztat czasami.
Technika to np olej, akwarela - i kazda z technik ma swoja technologie -
natomiast warsztat to jak to okreslil moj mentor "kultura pedzla"
Y| | Ja napisałam, że podobają mi się _obrazy_ a nie _twórczość_.
|  ac zym sie roznia obrazy od tworczosci?

Konkretne obrazy to kawałek twórczości. Twórczość to _całość_ dokonań.

Y
masz racje ale nie dokonca - ta probka reprezentuje poniekad calosc. Aby
zbadac krew czlowieka nie potrzebujesz 6 czy 7 litrow:)
Y| Prosze rozbawiasz mnie takimi stwierdzeniami. Dobra  sztuka komercyjna
| to po prostu dobra sztuka.

A jak to się ma do tego co napisałam?

Y
W polsce artysta nie odpowiada za obraz - maluje byle jakimi farbami na
byle czym - nie stosuje technologii - nawet prace profesorow
akademickich rozpadaja sie po kilku latach a czesc obrazow flamandzkich
jest w dobrym stanie do dzisiaj. Wyobraz sobie ze za oceanem jak
sprzedasz obraz i zacznie sie sypac to odpowiadasz za niego:) Jak
zrobisz cos źle to jestes odpowiedzialna a u nas nawet za jednym z
najlepszych rysownikow ganiaja kolekconerzy aby oddawal kase - bo
rysunki "jasnieja"
Y| Oszczednosc srodkow? No nie przeciez to co on robi malowanie
| "dekoracji" na sciane.

I znów - to Twoje zdanie.

Y
Prosze nie kaz mi tego wyjasniac:) Pokaz komus innemu prace:) Pisze
calkiem powaznie:)
Y no ale są - i tego nic nie zmieni:)

Nie są :) I Twoje zdanie tego nie zmieni :).

Y
są - oceniasz je nie w sposob krytyczny - jesli pojdziesz dalej w
malarstwo - bedziesz widziala w tym po prostu tanie efekty.
Y| No pewnie ze nie musi. W polsce dotada panuje wsrod wielu profesorow
| przekonanie ze sprzedaz obrazow to przestepstwo - zwlaszcza kiedy robi
| to student. Uczelnie nie przygotowuja ludzi do  zarabiania na
| malarstwie. Pamietasz jak pytalas o utrwalanie pasteli? Wyobraź sobie
| ze czesc tych pseudo profesjonaych odpowiedzi zostala udzielona przez
| absolwentow ASP. Przeciez ci ludzie niewiele potrafia jak daja takie
| glupie porady - to przyklad "klasowej" ingorancji w tej kwestii - wiec
| jak ci ludzie niedouczeni maja zarabiac kase na malarstwie? Magister
| to inaczej mistrz - a zanim uczen stanie sie mistrzem wszytkie
| niejasne pojecia musza upasc.

Ja mam takie malutkie pytanko (z czystej ciekawości): jak oceniasz swoją
twórczość? Czy przez Twoją znajomość technologii jest bardziej
profesjonalna czy nie? Czy bierzesz pod uwagę, że ktoś może potraktować
Twoje prace jak "dekoracje na ścianę"?

Y
Biore oczywiscie to pod uwage - ale ze mna jest specyficzna historia -
nie bede o tym pisal - bo pewnie czesc osob nie zyczylaby sobie tego,
ale jak (kogos)zapytasz poza grupa to pewnie ci odpowie:)

Pozdrawiam
rafal


Źródło: topranking.pl/1167/26,sztuka,umarla.php


Temat: Gdzie w Warszawie znajdę dekoracje ścienne?
Gdzie w Warszawie znajdę dekoracje ścienne?
Właśnie przymierzam się do zorganizowania osobnego pokoju dla swojej
trzylatki. gdzie w Warszawie znajdę fajne dekoracje na ścianę tj.
naklejki, zabawne fototapety itp. Pomóżcie.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,583,81546472,81546472,Gdzie_w_Warszawie_znajde_dekoracje_scienne_.html


Temat: STARA, DUŻA MAPA MORSKA - Mały Bełt - OKAZJA!!!
Chcesz mieć mapę morską?? Z pewnością TAK.

Teraz Twoje marzenie może się spełnić. Takiej mapy ani innych map morskich
nie kupisz w żadnym sklepie, są one dostępne TYLKO dla żeglarzy. Teraz Ty
możesz mieć taką mapę i to jeszcze ponad trzydziestoletnią. PRAWDZIWY
RARYTAS. Sporządzona przez Biuro hydrograficzne Marynarki Wojennej PRL.

STAN dobry, z tyłu pieczątka Urzędu Morskiego w Gdyni.

Bałtyk, Mały Bełt, skala 1:100 000, wielkość - 106,8 x 84,2 cm, Gdynia
czerwiec 1976r.
Piękne ryciny przedstawiające m.in. latarnie morskie lub widok brzegu od
strony morza. Mapa ta nadaje się idealnie do powieszenia np. w antyramie.

Na mapie znajdują się również aż 9 planów portów.

Masz szansę mieć:
-stara, unikatową mapę (bardzo niski nakład)
-pamiątkę z czasów PRL-u,
-piękną dekorację na ścianę.

ZAPRASZAM DO LICYTACJI.
http://allegro.pl/show_item.php?item=36593283

POSIADAM RÓWNIEŻ INNE STARE MAPY.


Źródło: topranking.pl/1127/stara,duza,mapa,morska,maly,belt,okazja.php


Temat: Sklepy internetowe warte uwagi- wyposażenie wnętrz
Polecam dekoracje na sciane z www.posterpolex.pl
Sygnowane plakaty mlodych artystow. U mnie juz wisi, wyglada bdb.
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,1052,105144115,105144115,Sklepy_internetowe_warte_uwagi_wyposazenie_wnetrz.html